۱۳۸۵/۰۳/۰۲

توضيح

رايج‌ترين ضرب‌المثلی که هم می‌تواند يادآور بدشانسی‌های سريالی باشند و هم توضيحی برای غيبت طولانی و بی‌خبر من، جمله زير است: برف باريد و زن زاييد و مهمان عزيز آمد!
نقل و انتقال و جا‌به‌جايی محل زندگی، و بدنبالش افتادن بربستر بيماری و الان هم نازکردن اين کامپيوتر لعنتی، علت اصلی غيب‌ طولانی مدت من بودند. باور کنيد برای یک آبديت پنج دقيقه‌ای، بيست و پنج دقيقه زمان صرف کردم. يا پيش از اين که چند صفحه را يکجا باز می‌کردم و تقريبا يکی‌ـ‌دو کار را هم‌زمان انجام می‌دادم، الان فقط يک صفحه باز می‌شود و تازه نه پنجره کامنت و نه لينک‌های ستون پيوندگاه، هيچ‌کدام فعال نيست و باز نمی‌شوند.
با توجه به گرفتاری‌های روزمره و نزديک شدن مسابقات فوتبال جهانی [آن هم در شرايطی که نئونازيسم‌های آلمان در دفاع از تیم ايران، اکثریت بليط بازی ايران‌ـ‌آنگولا را پيشاپيش خريداری کرده‌اند] بطور مشخص نمی‌توانم قول بدهم چه وقت خودم و وبلاگم نظم می‌گيريم!

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ